Number of the records: 1
Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku
SYS r017419 LBL 01332naa^^2200313^^^450 005 20221213092130.4 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku $f Anna Neumannová 330 $a Marketingová stratégia - jedna z funkčných stratégií - má prvoradý význam pre prosperitu podniku. Definície marketingovej stratégie. Potreba využitia informačných systémov (včasné rozpoznávanie podnikateľských príležitostí). Projekt Time is money. 463 -1
$1 200 1 $a Ekonomický časopis = Journal of economics $v Roč. 43, č. 4 (1995), s. 350-355 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a podnik $9 eu_un_auth*h0004270 610 1-
$a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404 610 1-
$a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020542 $a Neumannová $b Anna $p EUBFPMKPO $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1