- Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku
Number of the records: 1  

Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku

  1. SYSr017419
    LBL
      
    01332naa^^2200313^^^450
    005
      
    20221213092130.4
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku $f Anna Neumannová
    330
      
    $a Marketingová stratégia - jedna z funkčných stratégií - má prvoradý význam pre prosperitu podniku. Definície marketingovej stratégie. Potreba využitia informačných systémov (včasné rozpoznávanie podnikateľských príležitostí). Projekt Time is money.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Ekonomický časopis = Journal of economics $v Roč. 43, č. 4 (1995), s. 350-355
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    610
    1-
    $a podnik $9 eu_un_auth*h0004270
    610
    1-
    $a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404
    610
    1-
    $a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020542 $a Neumannová $b Anna $p EUBFPMKPO $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.