Number of the records: 1  

Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu

  1. Title Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia * výstavy * veľtrhy * marketing
    AnnotationVýstavná politika ako súčasť propagačno-odbytovej politiky. Charakteristika hlavného posolstva výstavných a veľtrhových podujatí. Typické znaky výstav a veľtrhov a ich funkcie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.