Number of the records: 1  

Marketing pro potraviny

  1. Title Marketing pro potraviny
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1997), s. 47-60. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords potraviny * marketing * reklama * inzercia * médiá * Opavia * 1995-1996 * obaly * Vitana * distribúcia * imidž * firmy * DMB and B Nederland * nápoje nealkoholické * Cherry Coke * výrobcovia
    AnnotationReklama výrobcov potravín. Investície do reklamy potravín a inzercie v r. 1995 a 1996 v Česku. Top 10 v reklame na potraviny v r. 1996. Marketing korenia. Reklamné stratégie pre značku Opavia. Investície do mediálnej plochy na značku Opavia v r. 1995, 1996. Potraviny na billboardoch. Distribúcia a image Vitany. Odborné periodiká o potravinách. Funkcia obalu a grafický design. Reklamná stratégia DMB and B Nederland na Cherry Coke.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.