Number of the records: 1
Briefing medzi dvoma briefmi
Title Briefing medzi dvoma briefmi Author info Marian Timoracký Author Timoracký Marian Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 24. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords briefing * brief * pojmy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * koncepcie Annotation Pravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1