Number of the records: 1  

Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu

  1. Title Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu
    Author infoEva Babitzová
    Author Babitzová Eva
    Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 24 (10. júna 1998), s. 13A. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * médiá * výskum * financovanie * financovanie výskumu * AISA Slovensko * Median, s.r.o. Praha
    AnnotationJednotná mediálna mena - mediálny výskum zameraný na všetky druhy médií s jednotnou metodikou, všeobecne akceptovaný trhom. Problém okolo financovania výskumu. Mediálny výskum sa robil dvakrát ročne, na jar a na jeseň. Pozastavenie výskumu z dôvodu nedostatku financií. Dôsledky prijatého opatrenia. Výskum robili spoločnosti AISA Slovensko, s.r.o., Bratislava a Median, s.r.o., Praha.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.