Number of the records: 1  

Získávání nových trhů

  1. Title Získávání nových trhů . 6. Jak vybrat formu uplatnění v cílové zemi
    Author infoAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Author Kachlík Alfons
    Co-authors Kachlíková Hana
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 4 (Duben 1999), s. 10-14. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * opatrenia * výroba tovaru * predaj * sprostredkovatelia * zástupcovia obchodní * polovýrobky * distribúcia * franšíza * predaj licencií * partneri obchodní
    AnnotationPiata etapa: príprava vstupu na zahraničný trh. Opatrenia vnútri podniku a na cieľovom trhu zamerané na výrobu a dodávku výrobkov podľa potrieb budúcich zákazníkov. Šesť variánt uplatnenia sa na cieľovom trhu: predaj výrobkov z vlastnej tuzemskej produkcie, výroba v dovozovej krajine, dodávky polotovarov a finalizácia výrobkov v cieľovej krajine, výroba v cieľovej krajine iným výrobcom a vlastná distribúcia, využitie franšízy, nepriame uplatnenie na trhu formou predaja vlastnej licencie. Vytvorenie profilu pre vyhľadanie vhodného partnera.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.