Number of the records: 1
Globálne mediálne trhy
Title Globálne mediálne trhy Author info Dan Köppl Author Köppl Dan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 78-79. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * globalizácia * reklama * agentúry * trh * rozhlas * televízia * koncerny * krajiny vyspelé * SVE Annotation Príčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1