Number of the records: 1  

Globálne mediálne trhy

  1. Title Globálne mediálne trhy
    Author infoDan Köppl
    Author Köppl Dan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 78-79. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * globalizácia * reklama * agentúry * trh * rozhlas * televízia * koncerny * krajiny vyspelé * SVE
    AnnotationPríčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.