Number of the records: 1  

Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu

  1. Title Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
    TranslationAn Experience and adventure as a basis for the satisfaction of a client with tourist products
    Author infoHalina Kotíková
    Author Kotíková Halina
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 1 (2000), s. 12-16. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * produkty * zákazníci * potreby * dovolenka * pojmy * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPod pojmom produkt cestovného ruchu sú zahrnuté všetky nemateriálne zložky ku ktorým patrí zážitok a dobrodužstvo, ktoré sú jedným z faktorov určujúcich spokojnosť zákazníka. Dokumentovanie aplikácie Maslowovej teórie potrieb na cestovný ruch. Pyramída potrieb podľa Maslowa, ku ktorým sú priradené i jednotlivé zložky ponuky cestovného ruchu. Atribúty, ktoré vymedzujú zážitok. Charakteristické znaky dobrodužstva ako súčasti produktu cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.