Number of the records: 1
Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti
Title Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti Author info Ivan Perlaki Author Perlaki Ivan Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 20 (17. mája 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.11 - Druhy a formy podnikov Keywords korporácie * firmy * stratégia podniková * paradigma * produkty * služby * prieskum trhu * zákazníci * vývoj podniku * svet Annotation Priemerná dĺžka existencie najväčších svetových korporácií. Niektoré veľké firmy fungujú už viac ako sto rokov. Tri paradigmy v stratégii firmy - vzťah medzi minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou (tzv. výlet do budúcnosti), vzťah medzi úspešným produktom (službou) a úspešnou firmou, orientácia firmy na zákazníkov (prieskum trhu a identifikácia potrieb zákazníkov). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-20
article
Number of the records: 1