Number of the records: 1  

Čo sa skrýva za online?

  1. Title Čo sa skrýva za online?
    Author infoFrantišek Kavecký
    Author Kavecký František
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000), s. 50-51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3.07 - Uchovávanie dát. Vstupy. Výstupy
    Keywords systémy databázové * internet * obchod elektronický * reklama * marketing * podnikanie * USA * Európa * Česko * Slovensko * ukazovatele
    AnnotationNové možnosti podnikania, ktoré sa skrývajú pod pojmami online, internet, e-business. Objem trhu online v oblasti e-businessu v USA. Zaostávanie Európy vo vývoji e-businessu. Výdavky reklamy na internete. Postavenie Slovenska vo vzťahu k Českej republike. Pôsobenie poskytovateľov internetu na Slovensku. Všeobecné delenie trhu online na tri základné časti: e-commerce, e-marketing a content. Reklamný trh v prostredí online na Slovensku. Výdavky do online reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.