Number of the records: 1
Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu
Title Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu Translation The Role of Science and Experiental Component in the Development of Marketing Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 4 (2001), s. 701-712. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * veda * teórie ekonomické * veda ekonomická Annotation Diskusie na tému skúsenosť verzus veda v súvislosti s vymedzením podstaty marketingu. Vývojové etapy rozvoja marketingu ako vedy - 1950-1983, 1983-1999, 2000- . Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 4-6
article
Number of the records: 1