Number of the records: 1
Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie
Title Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie Translation The Media market as a part of product strategy Author info Alica Lacková, Marta Karkalíková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 65-72. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords reklama * stratégia marketingová * médiá * trh * komunikácia marketingová * história * služby * priemysel propagačný * Európa * kampane reklamné Annotation Vývoj reklamy. Trendy, ktoré v nej dominujú a zanikajú. História komerčnej reklamy. Vznik konzumnosti. Vývoj v oblasti profesionálnej reklamy, náznaky odštiepenia niektorých reklamných služieb. Reklamný priemysel v Európe. Ekonomické vplyvy na mediálny trh. Vytváranie strategických spojení mediálnych agentúr. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1