Number of the records: 1
Marketing v sociální oblasti
Title Marketing v sociální oblasti Translation Social marketing Author info Libor Michalák Author Michalák Libor Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * marketing spoločenský * prieskum sociologický * študenti * ZČU Cheb Annotation Prínos darcovstva krvi s zmysle národného zdravia a vo vzťahu k výsledkom národnej ekonomiky je veľmi ťažko kvantifikovateľný. Prieskum darcovstva krvi medzi študentami na Ekonomickej fakulte ZČU Cheb (ČR). Obraznosť marketingového modelu AIDA (Awareness Interest Decision Action). Z darcovstva krvi študentov profituje aj fakulta. Predpoklady úspechu plánovanej akcie. Motivácia študentov k darcovstvu. Téma darcovstva krvi v odbornej činnosti. Ide o marketing v neziskovom sektore, marketingový prieskum názorov na darcovstvo. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1