Number of the records: 1  

Európske národné zákaznícke barometre

  1. Title Európske národné zákaznícke barometre
    TranslationEuropean national customer barometer
    Author infoAlexander Mateides, Ľudmila Chmelíková
    Author Mateides Alexander
    Co-authors Chmelíková Ľudmila
    Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 3, č. 1 (2002), s. 34-47. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * manažment * kvalita * Švédsko * Nemecko * Švajčiarsko * Európa
    AnnotationNárodné zákaznícke barometre (NZB) a prínos zo získaných údajov. NZB získavajú čoraz väčší význam v súvislosti s manažérstvom kvality. Charakteristika NZB - švédsky barometer spokojnosti zákazníkov, nemecký zákaznícky barometer, švajčiarsky index spokojnosti zákazníkov. Európsky index spokojnosti zákazníkov. Kritická verifikácia národných zákazníckych barometrov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.