Number of the records: 1
Je sponzoring iba pre silných a bohatých?
Title Je sponzoring iba pre silných a bohatých? Author info Ján Vopálenský Author Vopálenský Ján Source document Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * podnikatelia * imidž * komunikácia * šport * kultúra * reklama * propagácia Annotation Kľúčové otázky sponzoringu z hľadiska sponzora. Vzájomný vzťah sponzoringu a sponzora. Prepojenie sponzora a sponzorovaného prostredníctvom produktov alebo výkonov s ich imidžom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-6
article
Number of the records: 1