Number of the records: 1  

Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou

  1. Title Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou
    Author infoMarián Benka
    Author Benka Marián
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 12 (20. marca 2003), s. 43. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výroba * vývoj * obchodníci * priemysel keramický * stavebníctvo * investície zahraničné * vývoz * Noki Ceramica, a.s. Bojnice * Taliansko
    AnnotationNoki Ceramica, a.s. Bojnice, výrobca keramických dlažieb a obkladov, sa sústreďuje len na výrobu. Celý marketing zveril svojim partnerom. Kupuje si vývoj a spolieha sa na osvedčených obchodníkov. Vyššia miera závislosti od obchodníkov. Výrobné zariadenie je talianske. Ponuka širokého sortimentu výrobkov. Orientácia na trhy západnej Európy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-20 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.