Number of the records: 1  

Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry

  1. Title Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 3-4 (2006), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA 1/123/04 "Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov v oblasti nákupu"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Keywords vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * podnik výrobný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * nákup * dodávatelia * partneri obchodní * veľkosť podnikov * prieskum štatistický
    AnnotationCharakteristika interpodnikových vzťahov. Interpodnikové vzťahy a nákupná politika podniku. Rozhodovanie podniku medzi nákupom alebo výrobou. Rozdelenie nákupov medzi niekoľkých dodávateľov. Podstata vzťahov s dodávateľmi. Analýza údajov z prieskumu, ktorý sa týkal organizácie, nástrojov, metód práce a názorov na funkciu nákupu, ktoré existujú v jednotlivých typoch podnikov na území Slovenska.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00426-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.