Number of the records: 1  

Marketingový kontroling v energetickom sektore na Slovensku

  1. Title Marketingový kontroling v energetickom sektore na Slovensku
    Author infoMilena Sviteková
    Author Sviteková Milena
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 436-444. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords sektory hospodárske * energetika * odvetvia sieťové * spoločnosti * distribúcia * kontroling * kontroling podnikový * marketing
    AnnotationPríspevok približuje stručný pohľad na marketingový kontroling z teoretického pohľadu, zároveň popisuje súčasný stav marketingového kontrolingu v energetickom sektore na Slovensku. Porovnáva využívanie marketingového kontrolingu v jednotlivých vybraných energetických distribučných spoločnostiach, popisuje jeho funkcie a prínos. Načrtáva možné nové riešenie pre energetické spoločnosti, ktoré už využívajú marketingový kontroling, ale najmä pre spoločnosti, ktoré tento nástroj marketingovej stratégie doposiaľ nevyužili.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.