Number of the records: 1
Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody
Title Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody Parallel title Senior friendly business as a source of competitive advantage Author info Michaela Krescanková Author Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 822-832 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy Keywords správanie spotrebiteľa * seniori * maloobchod * organizácia podniku * organizácia predaja * výhody konkurenčné Annotation Príspevok poukazuje na dôležitosť segmentu seniorov v súčasnom marketingovom myslení predajcov. Seniori majú svoje osobité charakteristiky, potreby a preferencie v oblasti nákupu. Predajcovia by sa mali zamyslieť nielen nad rôznorodosťou ponúkaného sortimentu, ale aj nad dispozičným riešením prevádzok. Pohľad na reflektovanie trendu starnutia vo vybraných maloobchodných predajniach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02171-075, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 525.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1