Number of the records: 1
Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)
Title Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu) Parallel title Euromarketing - marketing audit in practise (results of a research) Author info Viera Čihovská, Šárka Kličková Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 29-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Európska únia * euromarketing * audit * trh spoločný * podnik * Slovensko * Taliansko * dotazníky Annotation Euromarketing predstavuje modernú manažérsku koncepciu pre realizáciu efektívnej výmeny na jednotnom európskom trhu, ktorý rozširuje oblasť svojho skúmania z pôvodne separovaných trhov na trh multinacionálny a multikultúrny. Strategický význam marketingového auditu a jeho možností pre udržanie dobrej kondície podniku v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Reálny pohľad na skutočnú aplikáciu a využívanie marketingového auditu v praxi podnikov na Slovensku a v Taliansku a postoje podnikov k nemu v kontexte sledovania spoločných tendencií podnikov na európskom trhu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01486-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 238.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1