Number of the records: 1
Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom
Title Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom Translation Proposition of the blue ocean marketing strategies in collaboration with a partner Author info Eva Smolková, Samuel Smolka Author Smolková Eva Co-authors Smolka Samuel Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 22-34. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * konkurencia * podnik * rozhodovanie manažérske * partnerstvo strategické Annotation Potreba zmien pri koncipovaní marketingových stratégií podnikov, ktoré preferujú stratégiu modrých oceánov. Obsahové vymedzenie stratégie modrých a červených oceánov. Ich porovnanie. Rola strategických partnerstiev pri koncipovaní stratégií modrých oceánov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1