Number of the records: 1
The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration
Title The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration Translation Vplyv hospodárskej geografie na koncentráciu supermarketu Author info Pavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kupkovičová, Michaela Jánská Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kita Peter Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Jánská Michaela Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 7, no. 1 (2017), s. 68-72 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733 Note VEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords supermarkety * geografia hospodárska * koncentrácia * potraviny * obchod * Slovensko Annotation Počet supermarketov sa v Bratislave v posledných rokoch rýchlo zvýšil. Možno ho považovať za úspešný podnikateľský výsledok, keď na slovenský trh s potravinami vstupujú netradičné foriem predaja, ako sú komunálne záhrady, farmár trhov a iné alternatívne formy predaja potravín, zameraných na zvýšenie prístupu pre potraviny. Koncentrácia supermarketov a vyhodnotenie lokality supermarketov v Bratislave od roku 2011 do roku 2016. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00495-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 508.5 KB publicly available article
Number of the records: 1