Number of the records: 1
The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods
Title The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods Translation Značky potravín v kontexte podpory predaja slovenských potravín Author info Paulína Krnáčová Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 135-166 [1,50 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4 Note Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT Document kind rozpis článkov z kníh Language English Country of Edition Poland Keywords komunikácia marketingová * podpora predaja * priemysel potravinársky * potraviny * označovanie tovarov * značky * značky výrobkov * označenie zemepisné * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * Slovensko * prieskum Annotation Podpora predaja ako nástroj marketingovej komunikácie. Slovenské potravinové značky v kontexte podpory predaja; európska úroveň (chránené označenie pôvodu, chránené zemepisné označenie, zaručená tradičná špecialita), štátna úroveň (napr. Značka kvality SK) a ďalšie úrovne (napr. Kvalita z našich regiónov, Vyrobené na Slovensku, Slovak Gold, Slovenský výrobok). Analýza významu značiek potravín v kontexte podpory predaja slovenských potravín a spotrebiteľského vnímania slovenských potravinárskych značiek; výsledky dotazníkového prieskumu. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00286-005, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 806.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1