Number of the records: 1
Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing
Title Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing Translation Organizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov Author info Susanna Minder Author Minder Susanna Source document European Scientific Journal. Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2019.v15n19p1 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny * teória organizácie * nábor pracovníkov * zamestnanci Annotation Marketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 19
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 358.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1