Number of the records: 1
Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis
Title Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis Translation Spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu počas krízy Author info Ljupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková Author Naumovska Ljupka Co-authors Jovevski Dimitar Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Source document Proceedings of The International Virtual Conference on Management and Economics : 29 May 2020. Pp. [1-10] online. - Vilnius : Diamond Scientific Publishing, 2020. ISBN 978-609-485-074-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Lithuania Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * etika podnikateľská * komunikácia marketingová * kríza * koronavírus * pandémia Annotation Súčasný pohľad na marketingovú komunikáciu počas krízy spôsobenej pandémiou COVID-19. Analýza krízových komunikačných nástrojov podľa krajiny alebo organizácie. Podnikateľská etika v období koronakrízy. Usmernenia a koncepčný rámec pre krízovú komunikáciu v kontexte COVID-19. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00521-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 683.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1