Number of the records: 1
Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics
Title Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics Translation Krízové riadenie podnikovej reputácie - analýza vybraných subjektov e-obchodu v čase globálnych pandémií Author info František Pollák, Ján Dobrovič, Jan Váchal, Jarmila Straková, Petra Pártlová Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Dobrovič Ján Váchal Jan Straková Jarmila Pártlová Petra Source document International Journal of Management Science and Business Administration. Vol. 7, No. 2 (2021), pp. 28-34 online. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664 DOI 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.72.1004 Note VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia Keywords riadenie obchodu * manažment krízový * reputácia podniku * obchod elektronický * pandémia * koronavírus Annotation Vybrané výsledky komplexnej analýzy krízového riadenia firemnej reputácie najlepších subjektov elektronického obchodu pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu. Na vzorke vybraných víťazov ankety Heureka Group Shop of the Year Quality Award 2019 vykonaná hĺbková analýza ich online reputácie v čase najväčšej pandémie. Skúmané online prostredie bolo z pohľadu všetkých relevantných determinantov reputácie, pričom výsledky ponúkli komplexný pohľad na krízový manažment reputácie v online prostredí. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00005-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 370.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1