Number of the records: 1
Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools
Title Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools Translation Vnímanie údajov z ekologických aktivít firiem využívajúcich inovatívne komunikačné nástroje Author info Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková Author Kubovics Michal Co-authors Zaušková Anna Ščepková Simona Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 84-99. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dáta * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * ekológia * inovácie environmentálne * prostriedky masovokomunikačné Annotation Hlavným cieľom štúdie je predložiť návrh metodiky zobrazovania údajov z environmentálnych aktivít podnikov s využitím inovatívnych komunikačných nástrojov. Rozsiahly výskum v oblasti vizualizácie dát. Poznatky sú formulované do záverov s cieľom dosiahnuť odbornú diskusiu k danej problematike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 853.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1