Number of the records: 1  

Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume

  1. Title Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume
    Parallel titlePossibilities of Using Consumer Neuroscience in Consumer Research
    Author infoRóbert Hula
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 69-83 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * neuroveda * vedy kognitívne * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing senzorický * emócie * dôvera * analýza zhluková
    AnnotationTeoretické aj praktické aspekty výskumu spotrebiteľskej neurovedy. Sémantická klastrová analýza 15 analyzovaných príspevkov s cieľom stanoviť realizované prínosy a potenciálne výsledky výskumu spotrebiteľskej neurovedy a identifikovať potenciálne problémy v akademických príspevkoch, týkajúcich sa spotrebiteľskej neurovedy. Pokroky a obmedzenia v prínose neurovedy z pohľadu spotrebiteľského výskumu a odporúčania pre budúci výskum, s naznačením, že spotrebiteľská neuroveda prispieva k systematickému chápaniu spotrebiteľského správania a rozhodovacieho procesu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00835-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF478 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.