Number of the records: 1
Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group
Title Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group Translation Záujem a motivácia pre platené online mediálne služby v rámci definovanej cieľovej skupiny Author info Andrej Kuchta, Monika Stanková Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 407-416 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords internet * obchod elektronický * marketing * spotrebitelia * spoty reklamné * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk Annotation Cieľom článku je objasniť záujem a motiváciu platiť za online mediálne služby a obsah v rámci definovanej cieľovej skupiny. Výskum sa zameral na vysokoškolákov najmä preto, že predstavujú novú generáciu internetových spotrebiteľov, ktorí rozumejú hodnote obsahu, no väčšinou majú len obmedzené finančné možnosti z dôvodu nedostatku príjmu z bežnej práce. Ako primárna výskumná metóda bol použitý dotazník. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00012-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 505.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1