Number of the records: 1
Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries
Title Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries Translation Rozvoj online nakupovania v rámci B2C e-commerce v krajinách Vyšehradskej štvorky Author info Štefan Kráľovič, Richard Fedorko Author Kráľovič Štefan Co-authors Fedorko Richard Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.5 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords Vyšehradská štvorka * vývoj * nákup elektronický * internet Annotation Vývoj online nakupovania v krajinách Vyšehradskej štvorky (Slovensko, Česká republika, Poľsko, Maďarsko). Teoretické východiská konceptu online nakupovania, súčasná situácia online nakupovania na trhu EÚ a hlavné druhy tovarov a služieb nakupovaných cez internet. Vývoj online nakupovania v rokoch 2011 až 2019, podiel online nákupov na trhu EÚ a online nákupov tovarov a služieb v rámci krajín V4 za dané roky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 784.3 KB publicly available article
Number of the records: 1