Number of the records: 1
Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students
Title Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students Translation Analýza zlyhania služby pri online nákupe doplnkov vysokoškolskými študentmi Author info Thomas Oliver Uitz, Eva Jančíková Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 27, no. 1 (2022), pp. 17-30 online. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194 DOI 10.30924/mjcmi.27.1.2 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia Keywords marketing služieb * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * predajcovia * nákup * prieskum Annotation Analýza nespokojnosti zákazníkov a spôsob obnovenia služieb pri online nákupe športovej výživy a doplnkov. Prieskum medzi študentmi z ôsmich krajín strednej a východnej Európy. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00223-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB publicly available article
Number of the records: 1