Number of the records: 1  

Online nástroje na efektívne uskutočnenie prednášky

  1. SYS0290217
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074445.6
    035
      
    $a 1014083 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230120a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Online nástroje na efektívne uskutočnenie prednášky $d Online Tool for Effective Lecture Conduct $f Renáta Pakšiová, Roman Brauner
    330
      
    $a Prechod na dištančnú online výučbu počas pandémie nastavil zrkadlo využívaniu online nástrojov na efektívnu prácu a vzdelávanie nielen na vysokých školách. Rýchly prechod do online priestoru ukázal široké možnosti poskytovaných nástrojov a prostriedkov, ktoré je možné využívať aj po skončení pandémie. Cieľom príspevku je zamyslenie sa nad niektorými nástrojmi na efektívne uskutočňovanie prednášok v online priestore, ktoré sú dostupné v súčasnosti. Do analýzy sú zaradené MS Teams, Zoom a WebinarJam. Z hľadiska praktickej dostupnosti možno vyhodnotiť Teams za efektívny nástroj, no k výhodám ostatných nástrojov patrí skôr možnosť masívnejších prednášok, predovšetkým s pasívnou účasťou poslucháčov. Všetky nástroje dokážu sprostredkovať študentom tak prezentácie, ako aj zdieľanie obrazovky, dotazníky, či komunikáciu prostredníctvom chatu, len pri požívaní je väčšinou potrebné na strane poskytovateľa prednášok uhradiť licenčné poplatky
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290195 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e časopis o ekonomike a manažmente priemyselných podnikov $e [vedecký časopis] $d Journal of Corporate Management and Economics : [Scientific Journal] $v Roč. 14, č. Špeciálne číslo (2022), s. 50-57 $1 210 $a Bratislava $c SPEKTRUM STU $d 2022 $1 710 12 $a Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Medzinárodné vedecké kolokvium $e Bratislava $f 12.10.2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037224 $a Pakšiová $b Renáta $p EUBFHIKUA $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080475 $a Brauner $b Roman $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230120 $g AACR2
    830
      
    $a mm-zmena kategórie na V3/AFD, ide o príspevok z podujatia
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.