Number of the records: 1
Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic
Title Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic Translation Spotrebiteľský etnocentrizmus za okolností pandémie vírusu COVID 19 Author info Veljko Marinković, Jovana Lazarević, Dražen Marić Author Marinković Veljko Co-authors Lazarević Jovana Marić Dražen Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 3 (2023), pp. 46-60. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2200031M Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * pandémia * Srbsko * správanie spotrebiteľa Annotation Identifikovanie zmien v miere spotrebiteľského etnocentrizmu pri výbere produktov počas pandémie vírusu COVID-19 v porovnaní s obdobím pred jej výskytom. Rozdiely v preferenciách spotrebiteľov pre určité domáce produkty a služby pred a počas pandémie. Rozdiely v etnocentrických tendenciách počas pandémie medzi rôznymi sociodemografickými segmentmi spotrebiteľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 401.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1