Number of the records: 1  

Nestlé a Danone samostatne

  1. Title Nestlé a Danone samostatne
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1999), s. 8. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * spoločnosti * Čokoládovny, a.s. Praha * Nestlé Čokoládovny, a.s. Praha * Danone Čokoládovny, a.s. Praha * Nestlé Food Prievidza Prievidza, s.r.o. * výroba * distribúcia * marketing * komunikácia * značky výrobné * čokoláda * pochutiny * potravinárstvo
    AnnotationZánik najväčšej potravinárskej spoločnosti Čokoládovny, a.s. k 1. januáru 1999 rozdelením bez likvidácie. Vznik nových spoločností Danone Čokoládovny, a.s. a Nestlé Čokoládovny, a.s. Príčiny rozdelenia. Čokoládovny Slovakia, s.r.o. bola prevzatá spoločnosťou Danone Čokoládovny, a.s. Výroba trvanlivého pečiva a cukroviniek a sortiment iných výrobkov. Komunikácia značiek Nestlé a Danone.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.