Number of the records: 1
[Marketingový výskum]
Title [Marketingový výskum] Author info rec. Mária Hasprová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. Roč. 6, č. 17 (február 2004), s. 105-107. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582 Review document Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * stratégia marketingová * nástroje marketingové * recenzie Annotation Cieľom učebnice je poskytnúť a zhodnotiť špecifickú oblasť marketingového výskumu aj na Slovensku a vytvoriť tak základ - teoretickú, metodologickú a analytickú bázu pre ďalšie bádanie v oblasti marketingového výskumu. Učebnica približuje metódy relevantné pre všetky kroky procesu riešenia projektu marketingového výskumu - od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich analýzu a interpretáciu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Database ARTICLES References (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 17-20
article
Number of the records: 1