Number of the records: 1
Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem
Title Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem Author info aut. Radim Vlček Author Vlček Radim Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 133-137. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.2 - Odhad. Tvorba ukazovateľov, normatívov, požadovaných hodnôt atď. Keywords hodnota * ukazovatele hodnotové * manažment hodnotový * kvantifikácia * definície * hypotézy * systém CRM Annotation Existencia troch manažérskych systémov, ktoré rešpektujú a podporujú vplyv zákazníka pri riadení firmy. Ide o hodnotový manažment (Value management - VM), riadenie vzťahu so zákazníkmi Customer relationship management - CRM) a riadenie hodnoty zákazníka (Customer value management - CVM). Logika formulácie ukazovateľa hodnoty vzťahu so zákazníkom. Sedem hypotéz. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1