Number of the records: 1
Call center process improvements using simulation and queuing models
Title Call center process improvements using simulation and queuing models Author info Gerald Reiner, Michael Trcka Author Reiner Gerald Co-authors Trcka Michael Source document Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 53-60. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords metódy * služby * zákazníci * modely simulačné * organizácia podniku * podnikanie * call centrá Database ARTICLES
article
Number of the records: 1