Number of the records: 1
Fragmenty marketingu malých a stredných podnikov pri vstupe na trhy Európskej únie
Title Fragmenty marketingu malých a stredných podnikov pri vstupe na trhy Európskej únie Author info František Gurský Author Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 521-524. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * manažment * konkurencia * Slovensko * Európska únia * trh Annotation Vstup Slovenska do Európskej únie priniesol nové podnikateľské podmienky zvlášť pre malé a stredné podniky. Orientácia marketingových manažérov na novú situáciu. Analýza nových domácich trhových podmienok. Analýza nových trhov. Náčrt úspešnosti rozvoja podniku. Silná konkurenčná atmosféra. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00639-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1