Number of the records: 1
Marketing nákupu
Title Marketing nákupu Translation The Marketing of purchase Author info Štefan Majtán Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document IBC. International business cooperation. Roč. 15, č. 4 (2004), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing nákupný * nákup * riadenie nákupu * dodávatelia * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * rokovania obchodné Annotation Úloha marketingu pri nákupe. Dôvody, prečo pri nákupe treba uplatňovať zásady marketingu. Vymedzenie obsahu nákupného marketingu. Súbor nástrojov využívaných v nákupnom marketingu. Hodnotenie trhovej pozície a výber dodávateľov. Formalizovanie vzťahov s dodávateľmi - obchodné rokovania. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00433-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1