Number of the records: 1  

Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied

  1. Title Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied
    TranslationCommunication management as a new dimension of managerial sciences
    Author Blašková Martina
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 56-60. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment komunikačný * komunikácia manažérska * komunikácia firemná * ciele podnikové * motivácia pracovná * funkcie riadenia * projektovanie * organizácia práce * systémy riadenia
    AnnotationIdentifikácia komunikačného manažmentu. Nový pohľad na manažment a ostatné manažérske vedy. Poukázanie na existenciu určitých paralel základných a priebežných funkcií všeobecného manažmentu a komunikačného manažmentu. Hlavné paralely plánovania/projektovania, organizovania, získavania/motivovania a hodnotenia funkčnosti ako základných funkcií. Vymedzenie komunikačného manažéra ako manažéra zodpovedného za zabezpečenie efektívneho fungovania komunikačného systému podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.