Number of the records: 1
Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied
Title Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied Translation Communication management as a new dimension of managerial sciences Author Blašková Martina Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 56-60. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment komunikačný * komunikácia manažérska * komunikácia firemná * ciele podnikové * motivácia pracovná * funkcie riadenia * projektovanie * organizácia práce * systémy riadenia Annotation Identifikácia komunikačného manažmentu. Nový pohľad na manažment a ostatné manažérske vedy. Poukázanie na existenciu určitých paralel základných a priebežných funkcií všeobecného manažmentu a komunikačného manažmentu. Hlavné paralely plánovania/projektovania, organizovania, získavania/motivovania a hodnotenia funkčnosti ako základných funkcií. Vymedzenie komunikačného manažéra ako manažéra zodpovedného za zabezpečenie efektívneho fungovania komunikačného systému podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1