Number of the records: 1
Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu
Title Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu Translation Marketing research aimed on hypermarket image Author info Adriana Csikósová, Mária Antošová Author Csikósová Adriana Co-authors Antošová Mária Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 3,4 (december 2004), s. 106-111. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * imidž * maloobchod * prieskum odbytový * prieskum spotrebiteľský * hypermarkety * komunikácia manažérska * kvalita tovaru Annotation Spotrebiteľské správanie, jeho znalosť a pochopenie ako nevyhnutná súčasť úspešného pôsobenia maloobchodnej jednotky na trhu. Pojem imidž firmy. Faktory budovania imidžu maloobchodnej jednotky. Ponuka tovaru a služieb a ich kvalita. Cena a poskytnuté služby. Nákupná atmosféra a marketingová komunikácia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1