Number of the records: 1
Segmentace a loajalita klientů v B2B
Title Segmentace a loajalita klientů v B2B Author info Luděk Drnec Author Drnec Luděk Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 6-7 (Červen 2005), s. 10-11. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing priamy * služby * podpora predaja * klienti * trh * segmentácia trhu * lojálnosť zákazníkov * súťaže * Česko Annotation Skúsenosti so segmentáciou a lojalitou klientov v spoločnosti DHL v Českej republike. Zákaznícka pyramída - klienti ad hoc, regular a advantage. Štatút lojality pridelený podľa počtu transakcií. Index lojality. Program lojality - zákaznícke súťaže. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1