Number of the records: 1  

Segmentace a loajalita klientů v B2B

  1. Title Segmentace a loajalita klientů v B2B
    Author infoLuděk Drnec
    Author Drnec Luděk
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 6-7 (Červen 2005), s. 10-11. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing priamy * služby * podpora predaja * klienti * trh * segmentácia trhu * lojálnosť zákazníkov * súťaže * Česko
    AnnotationSkúsenosti so segmentáciou a lojalitou klientov v spoločnosti DHL v Českej republike. Zákaznícka pyramída - klienti ad hoc, regular a advantage. Štatút lojality pridelený podľa počtu transakcií. Index lojality. Program lojality - zákaznícke súťaže.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.