Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business
    Author infoRastislav Ručinský
    Author Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 352-355. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systém CRM * obchod elektronický * nástroje marketingové * podpora predaja * softvér * zákazníci * podnikanie elektronické
    AnnotationPrvé systémy CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi). CRM ako súbor nástrojov, ktoré vo firme podporujú marketing, predaj a zákaznícky servis. Predpokladom pre podporu týchto funkcií je dokonalá znalosť zákazníka, ktorá zaručuje dodanie produktu alebo služby v správnom čase a na správne miesto. Softvérová aplikácia funkcie CRM. Ciele CRM. Pohľady na CRM - strategický a taktický. CRM ako technologický ekosystém. Rozdelenie nástrojov CRM do troch skupín - prevádzkového (operatívneho) CRM, analytického CRM a nástroje kooperatívneho CRM (pre podporu spolupráce).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.