Number of the records: 1  

Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem

  1. Title Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem
    Author infoMiroslava Vaštíková, Lidmila Janečková, Mirosla Heczková
    Author Vaštíková Miroslava
    Co-authors Janečková Lidmila
    Heczková Miroslava
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 464-470. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords podnik malý * podnik stredný * Česko * marketing medzinárodný * obchod zahraničný * podpora vývozu * výskum
    AnnotationUskutočnenie marketingového prieskumu medzi malými a strednými firmami zaoberajúcimi sa zahraničným obchodom so sídlom na území Moravskoslezského kraja. Základným cieľom bolo poznanie rozsahu a zamerania aktivít týchto firiem z hľadiska medzinárodného marketingu a znalostí foriem podpory vývozu v ČR. Výsledky výskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.