Number of the records: 1
Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem
Title Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem Author info Miroslava Vaštíková, Lidmila Janečková, Mirosla Heczková Author Vaštíková Miroslava Co-authors Janečková Lidmila Heczková Miroslava Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 464-470. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords podnik malý * podnik stredný * Česko * marketing medzinárodný * obchod zahraničný * podpora vývozu * výskum Annotation Uskutočnenie marketingového prieskumu medzi malými a strednými firmami zaoberajúcimi sa zahraničným obchodom so sídlom na území Moravskoslezského kraja. Základným cieľom bolo poznanie rozsahu a zamerania aktivít týchto firiem z hľadiska medzinárodného marketingu a znalostí foriem podpory vývozu v ČR. Výsledky výskumu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1