Number of the records: 1
Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
Title Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM Translation Marketing analysis of company oriented at application of TQEM philosophy Author info Adrián Podskľan Author Podskľan Adrián Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * environmentalistika * analýza swot * trh * segmentácia trhu * kvalita * zákazníci Annotation Marketingová analýza podniku orientovaného na TQEM. Definícia, charakteristika a segmentácia trhu orientovaného na špecifiká kvality, environmentu a BOZP. Analýza vnímania zákazníka, konkurencie a SWOT analýza. Analýza environmentálno-integrovaného portfólia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1