Number of the records: 1  

Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy

  1. Title Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy
    Author infoMartina Juříková
    Author Juříková Martina
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * efektívnosť * meranie * výskum * spotrebitelia * motivácia * nákup
    AnnotationMeranie účinku reklamy. Pre-test - na minimalizáciu rizika a zvýšenie účinku reklamy. Kvalitatívne a kvantitatívne poňatie merania účinku reklamy. Ako maximalizovať účinok reklamy. Optimalizácia frekvencie a dosahu reklamy. Faktory ovplyvňujúce propagačný účinok reklamy. Dôsledky a prínos pre teóriu a prax.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.