Number of the records: 1
Lze předvídat loajalitu zákazníků?
SYS 0037895 LBL 01374naa$$2200277$$$450$ 005 20231016104443.9 100 $a 20060120a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Lze předvídat loajalitu zákazníků? $f Martin Venzl 330 $a Vernosť zákazníckej bázy ako jeden z dôležitých predpokladov na prežitie podniku v konkurenčnom prostredí. Lojálnosť ako emocionálny postoj zákazníka k výrobkom a službám. Na čo sa pýtať pri prieskume. Najdôležitejšia otázka. Extrémne spokojní a extrémne nespokojní zákazníci. Získavanie okamžitých informácií a názorov zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008878 $a Venzl $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060120 $g AACR2
Number of the records: 1