Number of the records: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka
Title Kvalita = spokojnosť zákazníka Author info Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová Author Bílý Matej Co-authors Šalgovičová Jarmila Source document Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. Roč. 12, č. 1 (január-marec 2006), s. 16-17. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2006. ISSN 1335-5511 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 006 - Normalizácia. Normy Keywords normy * normalizácia * kvalita * organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * obchod * tovar * služby * sťažnosti * spory súdne * poradenstvo Annotation Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka. Stručný obsah troch noriem : Norma ISO 1001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií. Norma ISO 1002:2004 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. Norma ISO 1003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1