Number of the records: 1  

Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie

  1. Title Marketingové súvislosti interkulturality a migrácie v podmienkach európskej integrácie a prehlbujúcej sa globalizácie
    Author infoĽubomíra Krausová
    Author Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords globalizácia * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný * Európa * identita * kultúra * komunikácia multikultúrna * migrácia * vývoj populačný * prognózy
    AnnotationTémou príspevku je európska identita, pričom dôraz je kladený na interkultúrne rozdiely medzi jednotlivými krajinami Európskej únie, berúc do úvahy aspekty medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu. Snahou je objasniť, či a nakoľko kultúrne pozadie ovplyvňuje nákupné rozhodovanie zákazníkov, a to nielen príslušníkov danej kultúry, ale aj migrujúceho obyvateľstva. Európske krajiny sú rozdelené podľa špecifických marketingových čŕt do troch rôznych skupín. Rozdelené sú na základe použitia Hofstedeho kultúrnych dimenzií, ďalšími faktormi sú jazyk a geografický aspekt. Predpoveď vývoja svetovej populácie. Imigrácia a zmeny sociálnej štruktúry hostiteľskej krajiny.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00251-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.