Number of the records: 1
Marketing vzdelávacích inštitúcií
Title Marketing vzdelávacích inštitúcií Author info Vanda Lieskovská, Viktor Fabian Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Fabian Viktor Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 58-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzdelávanie * inštitúcia * konkurencia * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * školy * imidž * práca s verejnosťou Annotation Absencia marketingových aktivít spôsobuje vážne problémy a bráni efektívnemu fungovaniu trhu vzdelávacích služieb. Trh vzdelávacích služieb a jeho produkt. Definovanie služby. Charakteristiky imidžu. Komponenty tvoriace imidž školy. Výrazný vplyv na tvorbu imidžu má marketingový mix, marketingová komunikácia. Medzi najvýznamnejšie nástroje marketingovej komunikácie v prípade marketingu školstva patria reklama a public relations. Autori sa sústredili na problematiku public relations. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00647-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1